Wednesday 10 October 2012

RANJAU BERLENDIR DI SELANGOR ! HEBATNYA KHALID IBRAHIM !


Semua orang tahu mengenai kebanjiran rumah urut yang berselindung di bawah pusat-pusat refleksologi dan hotel-hotel murah selepas pemerintahan Pakatan Pembangkang di Selangor. Kajian menunjukkan jumlah rumah urut di Selangor semakin meningkat dari 800 kepada 4,000 sejak pembangkang memerintah.


Isu rumah urut di selangor merupakan isu paling hangat di perkatakan sebelum ini. Tetapi tindakkan kerajaan negeri seperti "mencurahkan air didaun keladi". Konon kononnya sebelum ini mereka mahu membanteras habis habisan, tetapi sehingga sekarang tiada apa apa perubahan pun yang berlaku malah semakin berleluasa promosi rumah urut di sekitar Selangor







Penyokong penyokong pakatan Pembangkang haruslah terimalah kenyataan ini walaupun ia "pahit untuk di telan". Inilah sebenarnya yang DAP mahukan. Dengan bertambahnya pusat urut di sekitar selangor jelas terbukti bahawa pakatan hanya pandai menjual orang daripada mentadbir negeri.

MANUSIA YANG MEMPERBODOHKAN RAKYAT SELANGOR !!

Opss.. terlupa pulak, kat selangor ada PAS kan? Mana pergi PAS Selangor beb? Kenape tak berani bersuara? Kenape tak berani bertindak? Sembang je lebih.. Hahahaha..


Sebenarnya Agama yang PAS perjuangkan hanya untuk ke Putrajaya bukan untuk menegakkan agama itu sendiri. Jadi tak payahlah nak samakan perjuangan mereka dengan perjuangan Nabi Muhammad S.A.W. Kepentingan politik lebih daripada kepentingan agama. Itulah yang boleh kita lihat apa yang ada pada kebanyakan pemimpin-pemimpin PAS pada hari ini.

Selangorku Sejahtera.. Kih Kih Kih



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...