Wednesday 11 January 2012

PANAS!!FAKTOR KENAPA HASSAN ALI DIPECAT??

sebelum tu kita layan dulu video dibawah yang mana telah hangat deperkatakan di media massa sekarang ni..



menurut sumber dan maklumat yang sah, ceramah ni dibuat di rumah beliau pada hari pemecatan beliau.. ape yang korang dapat simpulkan dari video ni??

1) kelantangan datuk hassan ali bersuara isu murtad
- sejak isu murtad tahun lepas lagi hassan ali menjadi sasaran puak anwarinas dalam pas mahupun pkr untuk menjatuhkan beliau dimana hal ini jelas mendapat campur tangan pihak lain yang tak korang sendiri namppak n paham kn??

2) isu serbuan hotel-hotel serta bar-bar yang dilakukan beliau
- ramai yang tak senang dengan kelantangan beliau dalam memperjuangkan islam di negeri selangor tambah-tambah lagi puak kafir laknatullah. salah ke beliau banteras seks bebas dikalangan islam? banteras mabuk-mabuk dikalangan islam?

3) dan isu yang paling hangat ialah isu anwar ibrahim
- dalam video tersebut jelas beliau menyatakan sebab musabab pembuangan beliau dari pas.
- membantah perhimpunan 901, menyeru rakyat tidak menyertai perhimpunan tersebut kerana isu moral anwar ibrahim tidak termasuk dalam parti

inikah kebebasan bersuara yang diperjuangkan pakatan ranjang selama ni?? datuk hassan ali tidak diberi ruang mempertahankan diri,tetapi terus dihukum tanpa soal jawab.. bebas bersuarakah mereka?

sedarkah kalian semua?? pejuang islam sebenar telah berjaya dinyahkan dari parti yang konon memperjuangkan islam?? tinggal puak ape dlm pas?? puak endorgan? puak anwarinas? puak ulama? kalian tahu jawapannya..

-syabas pas, hidung anda tak lagi sakit akibat dicucuk dengan tali lembu.. syabas..
post akan datgang abang lang akan kupas isu-isu berkaitan perjuangan serta slogan-slogan yang digunakan pakatan ranjang ni..tungguuuu

-justice for hassan ali n saiful bukhari-

~~~abang lang~~~

2 comments:

  1. Yes,sy akn bearda brsama2 hassan ali dlm perjuangan ini

    ReplyDelete
  2. good.. elok kalo hassan ali join umno untuk bersama2 membela islam,melayu dan negara

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...