Friday 16 December 2011

PANAS!! PENDEDAHAN EKSKLUSIF SIAPA DIA PAPA GOMO!




seorang anak jati kelantan yang bergelar papagomo ini merupakan top blogger BN yang sangat ditakuti puak-puak anwarinas, blogger pro pakatan hancing dan pakatan hancing sendiri serta sekutu-sekutu nya..

PERSOALAN NYA SIAPAKAH PAPAGOMO? kenal kah anda siapa beliau yang bukan main lagi menelanjangkan serta menagkis dakyah-dakyah sesat serta fitnah puak pakatan hancing?
pentingkah mengetahui siape beliau sebenarnya??

pada pendapat cek sendiri, papagomo telah berjuang dengan bersungguh-sungguh tanpa mengharapkan sebarang jawatan ataupun wang ringgit atau habuan dari mana-mana pihak, akan tetgapi beliau berjuang dengan lantang, profesional serta berani bagi menangkis segala tohmahan liar dan fitnah tidak berasas puak-puak pakatan hancing ini berdarkan fakta bukan auta sepertimana mereka dengan ikhlas demi agama,bangsa dan negara tercinta..
perlukah kita mengetahui siapa dia papagomo??

tak perlulah...cukuplah kita mengenal namanya sahaja, waima hero-hero seperti superman, batman mahupun power rangers juga tidak mahu publisiti murahan sepertimana blogger-bloger pakatan hancing yang gile glamour tu..
berjuanglah dengan ikhlas seperrtimana beliau..

buat papagomo-cek respek sama hang bro.. memang terbaik! u r my hero..kihkihkih

-abang lang-

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...