Thursday 15 December 2011

Nurul Izzah Sedia Lawan Najib?? amboi...bukan main lagi si ijah ni

SHAH ALAM – Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mencadangkan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bertanding di kawasan pengundi majoriti majmuk seperti di Lembah Pantai.

Katanya, cadangan itu seiring dengan konsep 1Malaysia yang membawa imej pelbagai lapisan kaum yang diperkenalkan sendiri oleh beliau sebaik menerajui kerajaan pemerintah kini.

“Saya cadangkan agar perdana menteri ambil kerusi majmuk, kerusi 1Malaysia kerana di kerusi Pekan, 93 peratus pengundinya adalah Melayu,” katanya.

Beliau memberitahu, dirinya terbuka dan bersedia untuk bertanding dengan Najib di kerusi Lembah Pantai pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang seandainya perdana menteri berhasrat untuk berbuat demikian.

Nurul Izzah memenangi kerusi Parlimen Lembah Pantai pada Pilihan Raya Umum ke-12 tahun 2008.

Terdahulu, Ahli Parlimen Lembah Pantai itu turut memberitahu, bahawa PKR akan akur sekiranya kalah pada Pilihan Raya ini dengan syarat ia dijalankan dengan telus dan bersih.

“Sekiranya Pilihan Raya kali ini dijalankan dengan sistem yang telus, bersih dan adil, kami akur dan reda jika kalah. Saya juga berharap agar tiada lagi lanun-lanun politik yang membawa lari tong-tong undi pada Pilihan Raya kali ini,” katanya.

sumber-http://detikperubahan.com

amboi..bukan main lagi anak nuar merepek no... bertanding kerusi lembah pantai?? ape ade? DS Najib mendapat mandat paling besar walaupun pelbagai fitnah dan cercaan serta tohmahan diterima beliau ketika mula-mula memegang tampuk pemerintahan negara. isu kapal selam, cincin rosmah, altantuya semuanya hanyalah rekasaya dan fitnah tak masuk akal dari pembangkang untuk menjatuhkan kredibiliti dan kepopularan DS Najib.

perlahan-lahan beliau mengorak langkah dan meyakinkan rakyat dengan pelbagai perkara yg sememangnya ditunggu-tunggu rakyat sesuai dengan selogan 1 Malaysia yg diilhamkan beliau sendiri. tu pun nk spin lagi tiru slogan israel. what the fish?? kedai rakyat 1 malaysia (KR1M), kedai ikan rakyat 1 malaysia (KIR1M) sehingga la ke bantuan RM 500 kepada isi rumah berpendapatan rendah, itu pun masih nk sabotaj borang dan barangan KR1M bagi menunjukkn kepincangan DS Najib.

tapi anda silap wahai Pakatan Hancing, rekasaya-rekasaya dan fitnah hangpa membuatkan DS Najib bertambah kuat, strong, awesome dan yakin untuk lebih berbakti kepada rakyat.. lihat sahaja indeks dan kajian dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) dan dilaporkan oleh http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1117&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm .

populariti DS Najib bertambah menggalahkan pemimpin-pemimpin pakatan hancing dengan mendadak seterusnya membuktikan beliau kebal dan lali dari propaganda hangpa..

p/s- Nurul Izzah berani ke bertanding di kerusi pekan??


~~go fuck yourself~~

-abang lang-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...