Sunday 11 December 2011

PERGHHHH !!!! PENYOKONG PAS SEKEH ANWAR !!!

TERBARU ! Penyokong PAS Semakin Berani Tolak Anwar Ibrahim!!



Keghairahan penyokong-penyokong PAS yang mengangkat Hadi Awang sebagai calon Perdana Menteri sudah tentu akan mendatangkan rasa rimas dan tidak percaya Anwar Ibrahim terhadap parti PAS.

Yang terbaru, Artikel bertajuk "Haji Hadi Pemimpin yang juga layak jadi Perdana Menteri", penyokong PAS begitu berani menidakkan Anwar Ibrahim!

Dengan PAS bertanding lebih 60 kerusi Parlimen pada PRU 13 ini,peluang untuk TG Haji Hadi untuk menjadi Perdana Menteri juga cerah.Perkongsian kuasa sudah tentu melihat kekuatan sesebuah parti dan berdasarkan perlembagaan.

Dengan DS Anwar Ibrahim ,dikatakan UMNO cuba menghalang beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia selepas PRU 13 ini.TG Haji Hadi merupakan calon yang sesuai untuk menggantikan DS Anwar ,jika DS Anwar Ibrahim dinafikan hak untuk menjadi Perdana Menteri.
Tetapi dalam masa yang sama, kita semua tahu kenapa Anwar Ibrahim berada di dalam pertubuhan haram Pakatan Rakyat itu. Tanpa beliau, PAS tidak mungkin akan dapat bersekongkol berpeluk cium seperti hari ini.

Malah, kita tahu bahawa PAS hanya sekadar berlakon berbuat baik dengan DAP walau pun mereka telah diasak dan dilabel sebagai orang suruhan DAP.

Keterbukaan penyokong PAS mengangkat Hadi Awang sebagai Perdana Menteri jelas menunjukkan kerapuhan dan keretakan parti pembangkang. Mereka akan kalah besar di PRU13 nanti.

Credit : MiM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...